Profil Søg Breve Chat Grupper Debat Hjælp Log af
Jungledate debatforum

Tilbage | Til forum oversigt | Skriv din kommentar

Dit emne
Skriv om præcis hvad der optager dig.
Spørgsmål om - eller hjælp til - Jungledate skal rettes til supporten på mail: support@jungledate.dk

Jungledate basisprofil Infinity - 41 år - Midtjylland - 10/03-2010 23:15:28

Hvad er det der sker........

Siden at fanger af forskellig farlig karakter flygter fra både fængsler og psykiatriske sygehuse og afdelinger...nogen endda mens de er i følgeskab med politibetjente ?????

Hvordan fanden kan det lade sig gøre ?

Kommentar:

Jungledate basisprofil Fru Nylonstrømper - 58 år - Storkøbenhavn - 11/03-2010 00:40:15

måske chefredaktøren skal debaterer her...

Kommentar:

Jungledate basisprofil Infinity - 41 år - Midtjylland - 11/03-2010 01:07:10

Kæft du må ha' et sørgeligt liv....hvis det er den eneste sætning du kan bidrage med.....Kom dog med noget konstruktivt

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 11/03-2010 03:54:00

Politiet er rigtig gode til at fotografere folk der kører 3 km for hurtigt, og til at følge ællinger over gaden.

Jeg er bange for, at evnerne ikke strækker så langt når det er tale om lidt mere kompliserede opgaver.

Kommentar:

Jungledate basisprofil ex-hdk - 41 år - Sønderjylland - 11/03-2010 08:29:43

Synes nu godt politiet kan være deres opklaringsprocent i mordsager bekendt. Så de kan da ikke kun have neadertalere ansat.

Men måske en enkelt eller to betjente skulle se lidt på deres kondition. Selvom de danske betjente nu ikke plejer at ligne de amerikanske rent volumemæssigt.

Kommentar:

Jungledate basisprofil sir.ff - 55 år - Nordsjælland - 12/03-2010 19:54:27

Hvorfor ikke bara indføre at alle fanger, og jeg mener alle skal havde fodlænker- livlænke- håndlænker på så snart de skal uden for fængselområdet, og iføres en fangedragt som virkelig kan ses.

Kommentar:

profil slettet

ja det er skidt når fanger flygter.. men politi og læger og alle vi andre laver jo fejl en gang imellem når vi er på arbejde.. ( den der aldrig laver fejl laver ikke nok) det må ikke ske.. men vi er jo alle kun mennesker og de er så , så uheldige at vi alle får at vide når de laver fejl..
heldigvis er ham den sidste fanget igen..
sir iff.. jeg vælger at tro du igen er i gang med din noget bisare form for humor??? fodlænker og fangedregt??? du er da ikke sååååååååååå gammel at du vil tilbage til den primetive form??

Kommentar:

Jungledate basisprofil Infinity - 41 år - Midtjylland - 13/03-2010 01:27:03

Selvfølgelig kan alle fejle......men syntes 13 undvegne fanger bare i år, er et pænt højt tal og mange af dem er jo ikke bare sigtet for at ha' stjålet tyggegummi i Brugsen.

Jeg er sgu' med på den med lænker....

Skriv din kommentar her:

Kommentar:

Til toppen

Opret din test

Test-liste

Profiler og point

© 2005-2010 Jungledate.dk | Jungledate som startside | Føj til foretrukne | Kontakt Jungledate