Profil Søg Breve Chat Grupper Debat Hjælp Log af
Jungledate debatforum

Tilbage | Til forum oversigt | Skriv din kommentar

Dit emne
Skriv om præcis hvad der optager dig.
Spørgsmål om - eller hjælp til - Jungledate skal rettes til supporten på mail: support@jungledate.dk

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 11/03-2010 04:03:52

Mary og coken

Er det i orden at Mary (hende med det nyistandsatte hus i Amaliegade) hænger ud offentligt med sine narkodømte venner?

Er det ok ud fra den betragtning , at de kongelige er ganske almindelige mennesker som os andre?

Hvis det er synspunktet, skal de så ikke finde et arbejde så de selv kan financiere deres evt. narkoforbrug?

Eller skal du og jeg fortsætte med at betale til denne familie, der øjensynlig ikke kan finde ud af, at omgås folk med en nogenlunde ren straffeattest, eller holde sammen på deres familier, således at vi også skal betale til fraskilte ?

Kommentar:

Jungledate basisprofil ex-hdk - 41 år - Sønderjylland - 11/03-2010 08:37:39

For mig at se er de kongelige ikke almindelige mennesker men rollemodeller.

Så kan man undre sig lidt over at de som de få stadig ryger i tv.

Nu ved jeg ikke hvem lige de kongelige pt hænger ud med som af narkodømte. Den sidste jeg hørte om har de ikke været i kontakt med siden hun kom i politiets søgelys, og det er vel ok. Selv de kongelige kan jo ikke nødvendigvis vide hvem af deres venner som er i kontakt med narko.

Rent faktisk kan jeg jo heller ikke være sikker på at dem jeg omgås har og altid vil have en ren straffeattest...

Kommentar:

Jungledate basisprofil Infinity - 41 år - Midtjylland - 11/03-2010 13:20:29

Hmm...og sikke rollemodeller

Drukture så det batter
Rygning mens børnebørn er til stede
Kørsel uden sele incl. børnebørn
Og nu middag med narkodømt

Det holder da bare ikke......

Kommentar:

profil slettet

Nej hun skal ikke, hun er bare en strumpet fra aussie, og vi ved om ders fortid som fange ø. Hun er rolle model o kongelig, og så får mig kommer ikke i betragtning som almindelig, ellers kan jeg ikke se meningen med dem, surt opstod det ved jeg men jeg er nu anti royal, men hvis de er ikke dem der tømme statskassen for penge vil de nok være politiker i stedet for, so better the devil you know, than the devil you dont know.

Kommentar:

Jungledate basisprofil ex-hdk - 41 år - Sønderjylland - 11/03-2010 16:29:54

Ok....heller ikke alle de tidligere konger var vist lige gode rollemodeller. Man har jo hørt om enkelte andre eskvapader fra deres side tidligere. Så det er ikke engang sikkert vores nuværnede kongehus er værre end fortiden (Arv og miljø ).

Jeg er så hverken bestemt royal eller anti-royal. De lever deres liv og jeg mit. Personligt tror jeg ikke jeg ville more mig specielt meget med dem, hvis jeg skulle til middag. Forstår tit ikke deres form for humor. Når de griner griner jeg ikke .

Tror så det er svært at vurdere værdien af kongehuset. Det er jo lidt unikt. Hvad skulle vi have i stedet....en præsident som ikke er politisk uafhængig????? Så bliver Danmark jo bare som 98% af de andre lande.

Kommentar:

Jungledate basisprofil smagsprøven - 38 år - Odense - 11/03-2010 21:07:35

Tror det er vidtigt man ser sig selv i spejlet inden man dømmer andre.
Jeg kan f.eks. ikke sige mig fri for at nogle af mine venner er straffet eller har taget narkotiske stoffer eller for den sags skyld stadig gør!
Men det berittiger da ikke at min chef fyrer mig af den grund.

Kongehuset tjener langt flere penge til DK i pr værdi end de får fra statskassen.
Men nej! mener ikke det er på sin plads at omgås pushere eller misbrugere.

Hvad angår den der Aussie som kommer fra en fange ø, som Dick omtaler den. Så er man jo ikke selv herre over ens sociale arv eller hvor og hvad man kommer fra. Mener det var noget med der var så mange kriminelle brittere at de var nød til at skibe de værste af dem langt væk. Deraf kommer udtrykket vist også... Poms are shit ;)

Længe leve de selvretfærdige og sidste dages hellige :)

Kommentar:

Jungledate basisprofil sir.ff - 55 år - Nordsjælland - 11/03-2010 21:08:15

Kongehuset skal ikke komme sammen med narko kriminelle, eller for den sags skyld personer som ikke kan overholde loven.
Jeg ved godt at nogle i kongehuset ikke aldtid har været de bedste børn, men de skal afholde sig fra at havde samværd med kriminelle.

Jeg er tilhænger af kongehuset, Dannebrog og der er e yndig land

lille mig hellere betale til kongehuset end til en som ryger cigar

Kommentar:

Jungledate basisprofil sir.ff - 55 år - Nordsjælland - 11/03-2010 21:08:20

Kongehuset skal ikke komme sammen med narko kriminelle, eller for den sags skyld personer som ikke kan overholde loven.
Jeg ved godt at nogle i kongehuset ikke aldtid har været de bedste børn, men de skal afholde sig fra at havde samværd med kriminelle.

Jeg er tilhænger af kongehuset, Dannebrog og der er e yndig land

lille mig hellere betale til kongehuset end til en som ryger cigar

Kommentar:

Jungledate basisprofil Fru Nylonstrømper - 58 år - Storkøbenhavn - 12/03-2010 02:31:40

Så har chefredaktøren talt.. Han er nok en som blev fristillet til andet arbejde på Information, da han røg på lokummet..

Kommentar:

Jungledate basisprofil john53 - 58 år - Andet - 12/03-2010 02:52:58

ja jja, de er jo mennesker, og længere er den ikke vel ??

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 12/03-2010 04:35:05

Jeg har endnu ikke fundet ud af hvem chefredaktøren er.
Men så længe folk kan holde en ordentlig tone her på siden, er der vel ingen grund til at nedgøre dem.

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 12/03-2010 04:44:27

Smagsprøve.

Mens jeg konstaterer at mine intægter ikke er voldsomme og heller ikke kommer fra skatteyderne, ser jeg mig selv i spejlet, og er tilfreds med at jeg kun skal stille til regnskab over for mig selv og min familie.

Jeg kan også se at jeg ikke modtaget beløb i millionklassen for at agere rollemodel for resten af befolkningen.

Jeg mener fuldstændig som Infi, at de gør et meget dårligt stykke arbejde, og at de kongeliges adfærd, kun adskiller sig fra slagteriarbejder Hansens ved at de har pænere tøj på.

Moderne tiders presse har afdækket kongefamilien, i en grad som de ikke var vandt til for 50 år siden, ...og det er ikke pæne ting der er kommet frem.

Kommentar:

Jungledate basisprofil Infinity - 41 år - Midtjylland - 12/03-2010 04:44:34

Lille mig.....der er vist en som har lidt ondt i en vis kropsdel.......pga. noget internt ævl....som så mener at det skal alle andre også lige deltage i

Kommentar:

profil slettet

jeg syntes nu kongefamillien gør et fantastisk stykke arbejde , og følger rigtig fint med tiden..
mon ikke det er den famillie i danmark på offentlig ydelse der tjener mest tilbage til landet igen??? også hvis man omregner det til et krone for krone regnestykke???
hatten af for den dygtige famillie, som på bedste vis "sælger" danmark ud af til..
bare synd for dem at de aldrig har mulighed for at leve et fredeligt privatliv.. og vi skal vel på ingen måde bestemme hvem de omgåes??? vi blander os jo heller ikke i hvem ander bistandsklienter har omgang med??
der er vel ikke ret mange af os der ikke kender og snakker med folk som på en alle anden måde har været i konflikt med loven???
jeg kan slet ikke forestille mig hvem der ellers skulle sidde på toppen af kransekagen ?

Kommentar:

Jungledate basisprofil handymand69 - 48 år - Vestjylland - 12/03-2010 07:16:33

Det er jo sådan at prinsessen ikke havde inviteret den narko dømte men hun var blevet inviteret af fælles venner så der er sgu ikke noget at laste prinsessen for.

Er der nogen her som har eller mener at de kan have indflydelse på hvem deres venner invitere?

Hold da op med alt den forbandet missunsel og lev da jeres liv.

Mvh
Handymand

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 12/03-2010 21:49:39

Kan man ikke leve livet fordi man har en mening om forskellige ting?

Kommentar:

Jungledate basisprofil ct63kbhpp - 47 år - København - 12/03-2010 22:37:31

Nu er det ikke muslimerne der står for tur...men kongehuset.........

Kommentar:

Jungledate basisprofil Infinity - 41 år - Midtjylland - 13/03-2010 01:23:35

ct.....

Ja sorry men som du selv så ofte har skrevet i andre indlæg.......LUK DOG RØVEN og kom videre

Du glemte helt kommentaren om slagteriarbejder Hansen...men det kommer der vel meget mere om

Kommentar:

Jungledate basisprofil smagsprøven - 38 år - Odense - 13/03-2010 02:44:18

Slagteriarbejder Hansen lever sikker et skønt liv og lukker røven op på en del svin.
Hvad enten lorten kommer ud internt eller de snakker om den ved frokost bordet betyder det omtrent lige så meget for mig som hvad kongehuset eller deres nedlemmer gør.

Men som infi så pænt siger er der nogen der har mere ondt i røven end andre og nogen kommer ikke videre.
De dvaler ved gamle ting som for længst er gået i glemmebogen.

Så følger lidt med igen på sidelinien for at se hvad næste sviner går ud på.

Ib Rene Cairo som til stadighed bliver imponeret over småligheden i debatten på denne side.

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 13/03-2010 02:50:45

Lille mig din lillelort.

Kan du slet ikke se at de kongelige klarer sig godt, og har opnået nogle rigtig gode lønninger.

Du er en giftspreder, der ikke kan finde noget som heslt positivt i at f. eks. Kronprinsen nu kan udtrykke sig verbalt men mere end 5 ord uden at det lyder helt volapyk.

Lille ko, skulle du ikke skifte dit skridtbind?

Hold op med at tisse i sengen.

Og hvad ligner det at du har det røde hele måneden?

Jeg er selv opdraget til at elske mennesker, og derfor kunne jeg selvfølgelig ikke finde på at svine nogen som helst til...slet ikke her på debatten.

Så lille møgmær, knyt røven og æd dit eget lort.

Hilsen
ct63kphpp - 46 år (ja man tror han er 12, men han er virkelig 46)

PS: Noget lignende kan man læse i tråden "Hvor er fornuften" skrevet den 18/2 kl. ca 14 af vores alle sammens velformulerende pedel.

Kommentar:

Jungledate basisprofil smagsprøven - 38 år - Odense - 13/03-2010 02:56:02

Ok!!

Helt humorforladt er der så alligevel ikke her.
Sidder og smågriner.. Lille mig, du må sgu lægge ryg og røv til nogle smæk fra de afstumpede :)

Kommentar:

Jungledate basisprofil Infinity - 41 år - Midtjylland - 13/03-2010 02:57:55

Imponerende........

Kan da kun sige at er der noget som gør mig rigtig glad......så er det sgu' at han ikke har produceret afkom !

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 13/03-2010 03:00:28

Men han omgås børn på sin arbejdsplads, hvilket er rystende.

Kommentar:

Jungledate basisprofil smagsprøven - 38 år - Odense - 13/03-2010 03:02:17

Er det Prinsgemalen vi snakker om nu???

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 13/03-2010 03:04:36

Nix ...a tror det er ct...

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 13/03-2010 03:09:00

Smagsprøve....prinsgemalen har jo netop gjort hvad han i sin tid blev hyret til....nemlig at producere afkom.

Herefter har han ikke bestilt andet end at surmule over ikke at være konge, kurfyrste eller hvad det nu er han så gerne vil være.

Kommentar:

Jungledate basisprofil Infinity - 41 år - Midtjylland - 13/03-2010 03:29:14

Det eneste han kan være er grim, fed og latterlig !

Ja altså prinsegemalen.....

Kommentar:

Jungledate basisprofil gertfolke - 64 år - Lolland/Falster - 13/03-2010 03:30:08

Nåhhh smukke fru Nylonstrømper

Kom nu banen og berig .... dette sites med et indlæg

Som de råber På ... Amalienborg ....

fru Nylon... Kom nu frem .... Ellers går vi aldrig hjem

Kommentar:

Jungledate basisprofil Alenefar/1958 - 51 år - Storkøbenhavn - 13/03-2010 03:32:24

Kongehuset er "salgsbare" i udlandet, promoveret af kronprinsen.

Dommen er faldet over Zobel og selvfølgelig osse bekendskabet til kongefamilien.

Den yngre generation af kongehuset "blander"sig med folket...hvorfor ikke osse en skilsmisse i kongehuset...jo kun mennesker.....

men "overhoveder" som skal holde den pæne sti.

Mere pr. med et monarki fremfor en præsident ...er de ikke folkets eje...???

Føler bare de unge i kongehuset følger tidens trend.

Hygge

Klaus

Kommentar:

Jungledate basisprofil Infinity - 41 år - Midtjylland - 13/03-2010 03:45:45

Folke.....

Endnu bedre......man kan lege breath control med sig selv og et par nylonstrømper !

Kommentar:

Jungledate basisprofil gertfolke - 64 år - Lolland/Falster - 13/03-2010 05:17:41

Infi .... Gud bevare .... Nylon

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 13/03-2010 05:27:28

Glæder mig til næste nytårstale:

Vore tanker går til søens folk, og ikke mindst til de indsatte i fængslerne.

Særligt dem på de lukkede afsnit har vores medfølelse.

Prinsen og jeg glæder os til den dag hvor vi kan modtage Jønke og Stein Bagger i vores gemakker.

Kommentar:

profil slettet

Jeg vil gerne vid hvordan og hvor meget de tjener ind til landet, som der er talt om her, hvem går det op?. Og de er ikke ren misundelsen alle her i danmark står til ansvar for skattevæsen, politi og andre myndigheder. Hvorfor anderledes for dem, særlig når som vi ser tit at de omgåes de criminelle. Jeg er ikke anti elitist, synes jeg bare at man er ikke født elite. Og mary er en kolonist derfor hendes kultur er som jeg ser det,from "the outback", aussies føler mindreværd ift UK fordi det staig vil være en del af storbritanien, men alligevel afskyer briterne. Og hvorfor skal man se sig selv i spejlet eller glem fortiden for at ha en mening? gjort det Smagsprøve, eller føler du dig hævet over de almindelig, måske lidt kongelig*gg*

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 14/03-2010 15:26:47

Kære Dick.

Jeg ved ikke hvor meget de tjener, men jeg ved hvordan:

De har en saks som de har lært at bruge, og den klipper de snore over med ved festlige lejligheder.

Kommentar:

Jungledate basisprofil smagsprøven - 38 år - Odense - 14/03-2010 19:26:57

Dick

Efter at ha boet en årrække i Australien har jeg lært at de netop IKKE ønsker at være en del af UK... Og jeg kan kun gi Aussies ret "poms are shit" det laveste af det laveste i europa. Vikingerne, med en århundrede års lang tradition for et kongedømme, prøvede som civiliseret land at civilisere england... men det lykkedes tydeligvis ikke helt ;)

Derimod tænker jeg det er klogt at få noget nyt blod, i form af en civiliseret Australier, ind i kongehuset. Så slipper vi måske i modsætning til england og en enkelt smutter i form af Ingolf, for nævneværdig indavl ;)

Jep, jeg er højt hævet over Common people ;)
Sidder heroppe med kongehuset på min piedistal og ser ned på pøblen.

Længe leve Monarkiet og humoren

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 14/03-2010 23:56:40

Hepper lige på humoren...ikke så meget på Kongehuset.

Kommentar:

profil slettet

ha ha ha smagsprøve, nice try, pas nu på du ikke falder fra din piedestal og får en størrer hjerne skader end den du allerede har, man kan stadig se de vikinger kultur arv i england?? hm hvorhen?? selv de romerske bygninger holdt i langt flere år en vikernes mud huts. the laveste af de lave i europa hm og atter hmm, er rumanien ikke under os??*gg* long live fraternity,liberty and equality vive la revolution..

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 15/03-2010 05:20:34

Hepper på Dick og smagsprøven.

Kommentar:

profil slettet

Hvor usmagelig en debat. Hverken sjov eller seriøs og et forfærdeligt sprog ind imellem. Det er virkelig sørgelig at se, at i kører i samme rille.
Den eneste der skriver godt og udtrykker sig godt og personligt er silkemiss og alenefar og ct, men især silkemiss.

Kommentar:

profil slettet

Aw undskyld miss sol, jeg lever op til din forventning af smagsfuld debat og min grammatik får din pis i kog, men what the heck, det er voksen debat, og jeg tager ikke ting personlig selv hvis jeg er uening med smagsprøve fx. men det går du , shame on you, du sætter dig selv op som en foem for smagsdømmer, og går dig selv faktisk værrer end dem du kritisere i mine øjne, der er mange der deltager i denne debat, så jeg tænker at det må være lidt underholdende for nogen, eller er jeg forkert??du må hellere ind på arto, det er nok dit niveau miss sol..

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 15/03-2010 19:43:26

Dejligt at se dig tilbage på dabatten miss sol.
Du forlod os jo i vrede da det kørte helt af sporet for dig og ct i sin tid.

Men savnet har du været, især af ct som ellers ikke har mange støtter her.

Jeg går ud fra, at det er af principielle grunde, du aldrig svarer mig. Måske føler du dig lidt ophøjet over andre som Dick antyder.

Ellers ville det være spændende at få uddybet hvad du mener med at det er et forfærdeligt sprog der bruges i denne debat.

Det kan jo ikke tænkes at det er mine citater af ct,s ualmindelige platte og grove sprogbrug du hentyder til...eller?

Kommentar:

Jungledate basisprofil sir.ff - 55 år - Nordsjælland - 15/03-2010 20:50:09

Prinsesse Mary har lært, af sin svigermor Dronning Magrethe II at omgås andre med omtanke.

Rigmor Zobel er dømt, og så vidt jeg har forstået, er grunden alene, at hun af medierne tælles blandt "de kendte og kongelige".

Hun har på den baggrund haft lejlighed til at procedere sin straffesag overfor en mikrofonholder på landsdækkende TV.

Det gjorde hun godt.

Hun fik tilmed udstillet en kriminalassistent som magtmisbruger og løgner - og dermed ført krigen over i fjendens lejr, håber at hun bliver straffet for det.

Kommentar:

Jungledate basisprofil smagsprøven - 38 år - Odense - 15/03-2010 22:55:51

Jeg kan kun grine og nyde at der endelig er en, i form af dick, der ikke er så selvhøjtidelig.

Ved sgu ikke helt hvor sigøjnerne egentligt kom ind i billedet med kongehuset... Måske i forbindelse med vikingerne og civilisationen!?
De kan vel sidestilles med vores gamle gleptoman dronning ;)

I må da indrømme kongehuset bidrager med langt mere end kun pr værdi.

Kommentar:

profil slettet

Ikke selvhøjtidelig Smagsprøve, mere narcissitisk*gg*

Skriv din kommentar her:

Kommentar:

Til toppen

Opret din test

Test-liste

Profiler og point

© 2005-2010 Jungledate.dk | Jungledate som startside | Føj til foretrukne | Kontakt Jungledate