Profil Søg Breve Chat Grupper Debat Hjælp Log af
Jungledate debatforum

Tilbage | Til forum oversigt | Skriv din kommentar

Dit emne
Skriv om præcis hvad der optager dig.
Spørgsmål om - eller hjælp til - Jungledate skal rettes til supporten på mail: support@jungledate.dk

Jungledate basisprofil sir.ff - 55 år - Nordsjælland - 19/03-2010 13:42:43

Hvem er skør?

Terrorbagmanden Ilyas Kashmiri ønskede at terroristerne skulle halshugge alle »gidsler« og smide deres hoveder ud af vinduet for at »skabe mest mulig opmærksomhed«.

Det skulle ske som hævn for offentliggørelsen af Muhammed-tegningerne.

»Alle danskere er skyldige,« sagde en ledende figur i Lashkar-e-Taiba omtalt som »Lashkar medlem A« ifølge de amerikanske myndigheder.

Læst i JP.

Det er på tide at lort bliver smidt ud af Danmark.

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 19/03-2010 18:16:08

Det er vanskeligt at kommentere på dit indlæg sir ff.

De engelske domstole behandler injuriesager for Mohammeds efterfølgere, og kunne meget vel finde på også at optage en sag for disse muslimer der kun vil se blod.

Endelig er der jo også hensynet til ct og miss sol, der givet har det dårligt med at du kalder disse muslimer for "lort", et udtryk ct forbeholder danske kvinder.

Kommentar:

Jungledate basisprofil sir.ff - 55 år - Nordsjælland - 20/03-2010 13:57:15

Rockerklubben Hells Angels åbner nu sluserne for unge under 18 år. Det sker lørdag, når den lancerer støtteforeningen ’Viking Defence.

Og de skal bruges til at rense ud blandt indvandre banderne.

Politet har godkendt projektet.

Kommentar:

Jungledate basisprofil sir.ff - 55 år - Nordsjælland - 20/03-2010 13:58:52

Politiet har godkendt projektet.

Kommentar:

Jungledate basisprofil ex-hdk - 41 år - Sønderjylland - 20/03-2010 15:31:15

Vi har vel foreningsfrihed.....

Kommentar:

Jungledate basisprofil ct63kbhpp - 47 år - København - 20/03-2010 19:05:27

Lille mig....

Kan du i nogen debatter læse at miss sol og jeg går ind for terror???
Gå bare igang med at søg i de sidste 4-5 års emner....og du finder intet.....

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 20/03-2010 23:47:18

ct

Nej kan intet finde.

Kommentar:

Jungledate basisprofil ct63kbhpp - 47 år - København - 21/03-2010 22:44:29

Nej.......

De seneste 5 år går på at folk har ytret sig grimt.....de har ikke formået også at se det positive.....

Den negative holdning har altid solgt bedst her.......sådan rigtigt xfactor noget.....sådan på den grimme måde....

Man kan kun håbe på.....at i håbefulde talenter...læser det positive manuskrift til livet frenover.....

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 22/03-2010 00:12:04

Jeg var faktisk ved at skrive nogle positive indlæg om Danmarks krigsførelse i Afganistan, og om bosættelserne i Israel.

Man kunne jo også finde noget positivt om de Katolske præster, der lever i cølibat og ikke kan finde ud af at gokke den af med hånden, og derfor voldtager børn i stedet.

Men jeg har valgt, (ind imellem altmuligt andet,) at skrive kritisk om Islam.
Havde jeg levet på min oldemors tid var det gået ud over Tyskerne, og havde vi befundet os i den kolde krigs tid, var det Sovjet og kommunismen der havde haft min opmærksomhed.

Alt sammen fordi jeg har en ret til at forsvare demokrati og ytringsfrihed, uanset hvor angrebene kommer fra...også uden at blive kaldt racist.

At du har valgt an anden debatform, hvor du slynger om dig med ukvemsord, som man ellers kun hører i en skolegård, er jo op til dig.

Så kan man jo spørge sig selv (og miss sol) hvem der ytrer sig grimt.

Men held og lykke fremovermed at svine mig og andre (kvinder) til her på debatten.
Det positive manuskribt !!!!

Hilsen
Miss Gitte

PS: Jeg går ud fra at dette indlæg er for avanceret til at du formår at svare på det.
Så brug blot den taktik du plejer når du støder på noget ubekvemt.

Kommentar:

Jungledate basisprofil Infinity - 41 år - Midtjylland - 22/03-2010 12:20:04

SPOT ON

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 03/04-2010 16:01:54

ct

Ja, foreløbig går det helt efter bogen.

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 17/04-2010 16:47:32

ct

Nu da du har brudt din tavshed kan du jo passende kommentere/svare på mit indlæg af 21.3

Kommentar:

Jungledate basisprofil ct63kbhpp - 47 år - København - 24/04-2010 00:14:05

Hvad er det lige jeg skal svare på i denne debat?

Jeg kan jo kun ud fra det billed du selv har skabt....se et racistisk billed til muslimer...

Og derefter kommentere...

Men jeg har da valgt dette...

citat....

Alt sammen fordi jeg har en ret til at forsvare demokrati og ytringsfrihed, uanset hvor angrebene kommer fra...også uden at blive kaldt racist.

Så er det jeg spørger....hvorfor du så stempler alle muslimer som kriminelle..???
Er der i din verden ingen gode mennesker af arabisk oprindelse???
Her kan du undlade at svare.....men du kan også komme med et ja eller nej...

Og til det vil jeg så tilføje følgene...

Er det undertrykkende når en muslimk kvinde gør rent på diverse arbejdspladser og hendes mand knokler med et ufaglært job...
Sådan bare for at sikre sig at deres børn skal have det godt? er det ikke det samme som danske forældre gør???

Eller du er måske forarget over at der nu er masser af selvstændige muslimske kvinder på de danske arbejdspladser...???
Lige fra rengøringskone ( et job mange ikke ønsker ) til advokat.

Her vil du sikkert sige...for det har du gjort tidligere i en anden debat...
Muslimske kvinder bliver kun uddannet for så at havne ved kødgryderne...

Er det en påstand du kan bevise???

Hvis man kikker lidt på billedet af familien danmark...og ellers bare følger lidt med...
Så lever alle i en travl verden...
Om det er familen Jensen eller en arabisk familie....ja så har de vel begge et behov for at leve et godt liv...

Jeg er sikker på at en arabisk familie hjælper hinanden....modsat en dansk hvor det netop tit er kvinden der må stå for det meste...
Så er den danske kvinde undertrykt når hun ikke kan få sit yngel og sin mand til at hjælpe til???

Og sådan kunne man blive ved...

Kommentar:

Jungledate basisprofil lille mig - 42 år - Storkøbenhavn - 26/04-2010 04:59:29

ct

Egentlig flot at du kan skrive et indlaeg her uden at bruge ukvemsord, som so o.l.

Man kan konstatere at der i dit hove´d er dannet et billede af at jeg er en racistisk person.

Og skal vi saa lade den ligge der.
Ihvertfald indtil du kan kommer med en eneste racistisk udtalelse fra mig.

Skriv din kommentar her:

Kommentar:

Til toppen

Opret din test

Test-liste

Profiler og point

© 2005-2010 Jungledate.dk | Jungledate som startside | Føj til foretrukne | Kontakt Jungledate